Ang. del 7.

Hej alla läsare förstår att ni vill ha ett nytt kapitel men nu är det såhär att jag skrev till del 8 eller 9 och nu skulle jag klistra in det i ett inlägg och då märker jag att allt är borta allt från del 6 är pooff borta .. PANIK får skriva om det men var verkligen nöjd med del 6-8 :/ så tar ett tag till för är inte direkt på skriv humor flr tillfället och min pappa ska åka till USA i två veckor på torsdag så vill spendera tid med han och min familj. Så ja ni får helt enkelt väänta , jag är verkligen ledsen för detta men det ska snart vara fixat. 
kram alla fina läsare .
 
ps.
säger nån att du är ful? att du är värdelös , äcklig , dum , för smal , för tjock? Gå fram till dom och säg: Watch me when I do my thing bitch. Skrattar dom? Förstod de. Låt dom skratta men när du ignorerar dom är det inte lika roligt nå mer , bara bry dig inte , hitta nån i samma situation och skaffa en dagbok , ingen blogg det är bara dumt, en dagbok helst med lås eller skriv ett word dokument bara skriv av dig , allt hat , all rädsla , all ånger , all sorg skriv av dig , allting kommer bli mycket lättare jag lovar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback