Nothing like us , DEL 4

Tidigare: Jag skrattade till och sa 'Sorry har glömt o handla så kommer tydligen få svälta idag.'
Han skrattade till och sa sedan 'Vill du följa med mig hem och äta något?'
Hennes hjärna hann inte ens reagera innan hon svarat 'Ja gärna'
Han log ett stort leende och de gick åter ut i den kalla vinter kvällen.Hon låste dörren och han tog sin cykel innan de gick mot det stora huset.

Chaz Perspektiv:
Medans vi gick mot mitt hus , frågande Madison som hon hette , tjejen med långt mörkbrunt och och isblåa ögon som dessutom bodde två hus ifrån mig, den självklara frågan: 'Spelar du hockey?'
Jag svarade med ett leende: 'Ja har spelat ett tag nu , kanske lite för länge till och med..' Ett skratt lämnade min strupe. Fan var töntig jag var..
Hon skrattade till och svarade 'Haha hur gammal var du när du började spela då?' Sa hon Med ett stort leende som avslöjade hennes kritvita tänder.
'Sen jag var alldeles för liten.' Jag skrattade till och log ett litet leende. Inte Igen Chaz...
Ett skratt lämnade hennes strupe ett väldigt sött sådant. Han blev glad av att höra hennes skratt och han förstod inte varför.
'Ditt skratt är jätte sött' Sa jag med en seriös min som även inkluderade ett litet leende. Men Chaz vafan gör du?
Hon skrattade ännu en gång och log stort , 'Ditt med'
Vi båda skrattade när jag såg mitt hus , som var onödigt stort då vi bara var 5 i familjen.
Madisons Perspektiv:
När vi kom fram till det stora beiga huset , slängde han ifrån sig cykeln och gick mot den svart målade dörren på framsidan , ingen bil stod parkerad på uppfarten så jag förstod att hans föräldrar jobbade eller var borta ialla fall.
'Kom in!' sa han när han hade låst upp och gjorde en gest mot den vidöppna dörren.
'Tack' sa jag med ett leende och gick in genom den stora dörren in i en stor hall med skor placerade på ett stort skoställ och ovanför skostället var en ganska stor hatthylla där olika mössor , vantar , halsdukar och kepsar låg utspridda och på krokarna hängde ett antal jackor i olika färger och storlekar.
'Har du några syskon?'
'Ja en storebror och en lillasyster dom är 18 och 10 år' Sa han med ett leende.
'Åå vad kul med syskon..' Sa jag med en tillgjord ledsen min.
'Har du inga?' Sa han med ett höjt ögonbryn.
'Nej tyvärr' sa jag med dov röst.
'Då kan jag bli din bror då!' Sa han med ett stort leende innan vi båda började skratta högt åt hans skämt.
'Så vad vill du äta?' Sa han med ett leende. Madison märkte att han lett ganska mycket sedan dom träffades. 'Det är en bra sak Madison. Sa hennes undermetvetna till henne själv.
'Hmm jag vet inte vad har du?' Hon log stort ,hon gillade verkligen Chaz även fast dom bara känt varandra i typ 20 minuter.
'Allt!' Ett självsäkert leende fyllde hans ansikte.
'Hmm då ska vi se' Jag öppnade självsäkert hans kylskåp och där mitt framför ögonen på henne stog en stor Coca-Cola det var då lusten slog henne 'Cola!' Log hon. När vi hade avslutat vår skrattattack och han gick och tog fram glas kollade jag för första gången min mobil på alldeles för länge , det fanns ett nytt sms från mamma , jag log lite för mig själv när jag läste ''Vi kommer imorgon kväll , hoppas allt går bra! puss mamma'' Jag svarade med ett kort ''Okej kram!'' när jag tryckt på skicka kollade jag snabbt vad klockan var , 9.03 PM visade den digitala klockan uppe i högra hörnet på skärmen. 
Dagen hade gått fort och hon hade haft förvånasvärt kul med Chaz och hon hoppades dem kunde ses i skolan nån gång. Chaz avbröt hennes tankar och frågade som om han kunde läsa hennes tankar vilken klass hon skulle börja i. ' Emm jag vet inte riktigt än' svarade jag kort.
'Om du får välja klass så välj min !' Sa han med en blinkning.
'Det ska jag' sa jag och blinkade tillbaka.
Han ställde glasen på köksön i mitten av det stora ljusa köket. 'Säg stopp' Sa han och skrattade till.
När nästan hela glaset var fullt sa hon 'Stopp!' Och ett stort leende spred sig på hennes läppar innan De båda började skratta medans han hällde upp till sig själv.

------------------------------------------

YEES texten fucka inte!! :D Kul att ni faktiskt har gått in på bloggen idag :') Där var iaf del 4 , har bara skrivit 5an och lite av 6an så nu kanske det inte kommer kapitel så ofta längre :/ Men ni får ha det så bra så lägger jag nog ut Del 5 på söndag nästa vecka eller om ni kommenterar torsdag! :)

Snälla ge mig kritik , har ingen lust o skriva kapitel som ni inte gillar :/ Så kommentera!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback