Nothing like us , DEL 2

DEL 2
Tidigare: 'Hallå?'
'Har du hört vem som är i Stratford?!' Cassie skrek nästan i andra änden.

'Nej vem då?' Sa jag i normal ton till skillnad från Cassie som lät som om hon hade vunnit 5 miljoner på lotto.
'JUSTIN BIEBER' Denna gång skrek Cassie ännu högre och Madison fick lov att flytta telefonen lite från örat. Juste att hon inte kom på det från första början hela Cassies rum var fyllt med Justin Bieber affischer.
'Jaha haha och?'
'VADDÅ OCH?! HAN ÄR I SAMMA STAD SOM DU MADISON STYLES!!' Cassies skrikande dånade i huvet på Madison.
'Ja det spelar väl ingen roll det är ju inte så att jag kommer träffa han direkt?'
'Man vet ju aldrig!' Cassie hade ialla fall slutat skrika men hon pratade fortfarande ganska högt.
'Men nu måste jag åka Cassie'
'Vaddå vart har du vart?'
'Jag skjutsade mamma och pappa till flygplatsen dom ska till SF och hämta de sista sakerna och pappas bil.'
'Varför följde du inte med?' Cassie lät lite sårad på rösten nåt som Madison inte hört många gånger.
'Nej vill försöka packa upp innan skolan börjar på måndag..'
'Jaha, det gör inget vi träffas på vårlovet va?'
'Ja såklart!' Sa jag gladare än jag egentligen var , det hade vart lite skönt att komma ifrån Cassie också , dom hade vart lite frånvarande från varandra efter det sista grälet dom hade. Hennes tankar avbröts när Cassie sa hejdå och Madison sa detsamma och med ett litet klick avslutades samtalet. Madison startade bilen och rullade ut på den stora motorvägen igen. När hon efter ca 30 minuter hade kommit hem och parkerat på uppfarten vid det stora huset, gick hon längs den sandade gång stigen mot dörren när hon hörde ett ''Hallå?'' bakom sig.
Hon vände sig hastigt om och då såg hon honom. Där han stog bara ca 10 meter ifrån henne själv.

---------------------------

OO spänning ;)
Jag vet inte hur delarna är riktigt utan jag bara skriver och kopierar men jag tål kritik inte för mycket dock hihi , om nån undrar varför så ja jag är lite känslig ibland speciellt när jag lyssnar på let her go by passenger eller nothing like us by justin bieber hehe lyssnade nyss på båda haha! men nu ska jag inte skriva en hel till novell här haha ha det bra ni 5 läsare som just läst min blogg ^^
sorry för korta delar förresten :s Kommer bli lägre sen lovar! pusssssss på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback