Kära Läsare!

Nu är det såhär att jag tänker sluta skriva på Nothing Like Us novellen då jag tycker den rent ut sagt suger. Så nu är det upp till er . Jag tar bort hela novellen på söndag om ingen vill ha kvar den eller att jag ska fortsätta på den. Kommer ialla fall på börja en ny.
Får se om jag lägger upp den på söndag eller inte. Om ingen kommenterar så raderas hela nothing like us . inte från datorn iofs men men. Kommentera vad jag ska göra med novellen. ¨
puss / C


» alia

Det är väl du som skrev på den där alwayskidrauhl? Ärligt talat så går jag fortfarande in på den är att se om det har kommit upp något. den var så olik alla andras noveller o skit bra! Tycker att du ska fortsätta med den:)

Svar: Nej faktiskt inte haha! Ska kolla upp den så kanske man får lite insperation! :)
mybieberstoryss.blogg.se

2013-03-07 // 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback