Nothing like us , DEL 8

DEL 8
På vägen hem var det lite spänd stämning i bilen men alla tycktes prata om olika saker ändå. När vi släppt av Ryan vid hans hus och jag hade fått hans nummer åkte vi mot mitt hus när Justin stannade utanför mitt hus. Frågade han lite försiktigt efter mitt nummer och jag nickade innan han halade fram sin telefon ur sin ficka och låste upp den , när han gav den till mig var den på ny kontakt och jag skrev snabbt in mitt nummer innan jag vände mig mot Chaz som frågade om han kunde få följa med in , jag svarade med ett Ja och ett stort leende.
Hejdå , Justin hoppas vi ses igen sa jag och log.
Ja man kan ju alltid hoppas sa han och log innan jag och Chaz och jag öppnade våra dörrar och gick ut ur bilen. Jag sa ett enkelt Hejdå innan jag stängde dörren och började gå mot mitt hus när jag kände en arm runt min midja, jag log stort och vände mig om. Där stog Chaz och log minst lika stort.
Justin's Perspektiv: När jag skulle kolla i backspegeln för att svänga ut såg jag Chaz som kramade Madison bakifrån innan hon vände sig om och kollade in i hans ögon med ett leende. Jag svängde snabbt ut från trotoarkanten och körde iväg, han ville inte se dom kramas eftersom han konstigt nog var avundsjuk på Chaz , han hade fått Madison att gilla honom så nu var det bara säga hejdå till den chansen och tjejen.
Madisons perspektiv:
Han kollade in i mina ögon innan han lutade sig framåt mot mig innan våra läppar mötes i en kyss. När kyssen avslutats log jag stort och han log tillbaka. Då kom tanken upp i hennes huvud. Vad gjorde hon? Hon hade känt honom i en dag och här står dom och kysser varandra. Hon drog sig ut ur hans grepp.
Chaz jag eller vi kan inte , vi har känt varandra i en dag vi kan inte kyssas nu. Han såg nedstämd ut och svarade: Jag vet det var dumt men du är helt fantastisk Madison.
Tack men jag kan inte , inte just nu , inte efter en dag Chaz.
Okej.. Men jag ska nog gå hem nu. Hans röst var nedstämd.
Okej , men kan jag få en kram ialla fall?
Klart! sa han med ett leende
När dom släppt taget om varandra och han hade gått hem gick jag och låste upp dörren. Jag gick innanför dörren och suckade. Hon hade just avvisat den snällaste och snyggaste killen hon hittills känt. Smart Madison riktigt smart. Men hon visste innerst inne att dom inte kunde kyssas efter en dag.
Chaz perspektiv:
Vad har jag gjort? Varför skulle han kyssa henne , efter en dag? Seriöst Chaz vad har du gjort nudå?
Han tog fram mobilen och skrev ett sms till Madison.
'Hey , vi kan fortfarande vara vänner va? / Chaz'
Han suckade lite när han hörde sms signalen
'Ja såklart men vi borde nog vänta lite med det vi gjorde idag.. /Madison'
Han svarade snabbt : 'Får försöka hålla fingrarna eller rättare sagt läpparna i styr haha eller Maddie? ;) / Chaz
Signalen hördes igen och han öppnade snabbt smset.
'Haha jag med Chazzy ;) / Maddie'
Han log stort innan han la sig pladask i sängen , han var glad att vänskapen inte var förstörd av hans misstag tidigare idag.

-------------------------------

Sorry för att det går fort fram men det kommer inte göra det efter detta kapitel. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback