Sent Grattis till Justin! :D

Grattis i efterskott Justin Drew Bieber! Världens bästa förebild och artist ! Jag har gillat justin sedan one time kom ut , men ingen har vetat det förens typ 1 år sen då jag började visa på riktigt att jag gillade han , tyck jag är en dålig Belieber som inte  kan stå för sin idol och bla bla blaaa , bryr mig inte vad andra tycker egentligen. men ingen av mina kompisar tyckte om honom så det bara blev så. Och NEJ jag har aldrig sagt att Justin sjunger dåligt/ är ful , dålig förebild eller nåt , har bara hållt tyst om allt! Idag står jag  för att jag är en Belieber! Jag kanske inte har pengar för att gå på varenda av hans konsärer , kommer antagligen aldrig få se han på riktigt eller nåt sådant men bara hans musik gör mig glad , hans leende får mig att le. Jag kanske inte alltid har samma åsikter som Justin men det ändrar inte hans otroligt fina röst eller hans fina och bra låtar. Han får tycka som han vill , jag bryr mig egentligen inte så mycket om han har rökt på , han är 18 år , vill testa saker det förstår jag , men så länge han inte börjar röka på dag ut och dag in så bryr jag mig inte jag tänker inte skära mig för att en artist som jag inte ens känner har rökt på. Om jag hade vart hans bästa vän hade jag antagligen skällt på han såklart men seriöst ni är inga riktiga Beliebers om ni skär er för att han har rökt på EN gång (hoppas det är bara en gång iaf.) det är min åsikt. Tyck vad ni vill om mig , kalla mig falsk belieber gör de. Men jag respekterar Justin , inte för hans utseende utan för hans röst den säger så mycket om honom. Jag känner inte Justin så jag vet inte allt om honom , jag vet inte alla hans åsikter men nästan allt ''offentligt'' vet jag nog om honom. Så tycker ni jag är dum i huvet nu , jaha , tyck de då. jag tvingar er inte att läsa den här bloggen/novellen eller nåt. Så tyck som NI vill , bry er inte om vad alla andra tycker , bara ni mår bra , så ska ni inte ändra er och defenitivt inte för en kändis. 
Tack o hej.
Och Grattis till 19 år Justin! :)
 
 
nytt kapitel kommer inom kort för er som vill stanna fortfarande. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback