Nothing like us , DEL 3

DEL 3

Madison startade bilen och rullade ut på den stora motorvägen igen. När hon efter ca 30 minuter hade kommit hem och parkerat på uppfarten vid det stora huset, gick hon längs den sandade gång stigen mot dörren när hon hörde ett ''Hallå?'' bakom sig.

Hon vände sig hastigt om och då såg hon honom.

 

Där ca 10 meter ifrån henne stog en kille med gyllenbrunt hår och bruna ögon. Han satt på en cykel med en hockey trunk över axeln , Madison kände igen en hockey trunk eftersom hon själv hade en. Han gick mot henne och när han stog ca 1 meter ifrån henne sa han hastigt som om han inte ville fördröja hälsningen 'Hej, Chaz Somers' och med ett stort leende på läpparna sträckte han ut handen.

'Hej , Madison Styles' Sa hon och tog i hans hand och skakade den.

'Så du har stil alltså?' Sa han och blinkade och ett snett leende prydde hans söta ansikte.

Madison skrattade och svarade med ett leende 'Ja tydligen!'

Båda skrattade i några sekunder innan han påbörjade en ny mening.

'Jag bor ca två hus ifrån dig' sa han med ett snett leende och pekade mot det stora beiga huset lite längre ner på gatan.

'Jasså , kul men lite läskigt..' Sa hon med ett leende.

'Ja lite faktist , hur gammal är du då?'

'Jag har precis fyllt 17, dudå?'

'Samma' Sa han med ett leende.

'Kul!'

'Ja lite' Sa han och skrattade.

Han huttrade till.

'Vill du följa med in du ser ut att frysa?' Sa hon med vänlig röst.

'Ja gärna, ska bara hämta min cykel.'

'Gör så!' Medans han gick för att hämta hans cykel , gick jag fram till dörren och låste upp den , precis när låset klickade till såg jag att han stog brevid mig i ögonvrån.

Jag gjorde en gest med handen som tydde på ''Varsågod och stig på''

Han nickade och gick in. I hela huset stog det flytt kartonger på olika ställen.

'Ursäkta röran vi har inte packat upp riktigt än.'

'Det är lugnt' sa han och lät förvånasvärt lugn. Då slog det henne , hon hade inget och äta varken ikväll eller till frukost. Fan utbrast hon och Chaz kollade konstigt på henne med ett leende.

Jag skrattade till och sa 'Sorry har glömt o handla så kommer tydligen få svälta idag.'

Han skrattade till och sa sedan 'Vill du följa med mig hem och äta något?'

Förvånad över sitt eget svar sa hon 'Ja gärna'

Han log ett stort leende och de gick åter ut i den kalla vinter kvällen. Hon låste dörren och de gick mot det stora huset.

 

 --------------------------

Texten ska förstås fucka sig -.- men aja hoppas ni kan läsa iaf , blir så förbannad på blogg.se ibland.. :@ 

och sorry sa ju att ni skulle få kapitel i söndags men de kunde jag förstås inte hålla dum som jag är men har haft mycket i veckan och så , så sorry :) Men denna söndag hoppas jag att jag ska lägga upp ett nytt kapitel. KOMENTERA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback